miercuri, 29 decembrie 2010

"CHITANTA"de G.Toparceanu Tanta , domnisoara Tanta E-o duduie foarte sic, Zvelta, cu ochi mari si negri, Cap superb, nasucul mic, Picioruse lungi si durde Is cand se plimba prin Tei Toti birjarii o admira: - Ma, halal de mama ei! Ce profesie are Tanta ? Uite, n-as putea sa spun; Nici nu ma intereseaza Chiar daca o presupun. Dar cum Tanta -i delicioasa Si-are maniere fine, Nici nu vreau sa stiu ce face, Nici cu ce si nici cu cine. Ca vecini, se mai intampla Ca sa-i cer un ac sau ata, Sau imi cere ea o carte Pana maine dimineata. O vecinatate draga Ne-a prins zilele-n catuse Ca ades intru la Tanta Fara sa mai bat la use. Tot asa-ntr-o seara intru Era iarna grea si ger, Si-o gasesc in pielea goala Stand langa calorifer. Naucit de frumusetea-i Dau sa ma retrag un pic Insa Tanta-mi spune:- Intra, Intra draga, nu-i nimic ! Am intrat si beat de farmec O-ntrebai plin de mister: - Pentru ce stai goala, scumpo Langa acel calorifer? - Fiinca-a fost proprietarul, Mi-a raspuns sagalnic Tanta - Si-uite mi-am platit chiria, Iar acum, usuc chitanta....

Un comentariu :

  1. Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wished to say that I've truly enjoyed browsing your blog posts. In any case I will be subscribing to your rss feed and I hope you write again soon!
    Also visit my web site - merchant Cash advance

    RăspundețiȘtergere