marți, 2 august 2011

Raspunsul meu pentru Nicolaie

Cred ca un partid nou cu o orientare doctrinara de dreapta ( adevarata ) si cu multa mindrie nationala cu obiective clare si fara compromisuri .
Ai sprijinul meu draga Nicolaie
Zirconiu

Un comentariu :

  1. partidul "a treia cale", nu poate fi de dreapta - "partidul ideal" tot de centru se declara!

    primesc cu placere sprijinul. te rog sa devii admin al blogului si sa construim impreuna, clar, obiectiv dupa obiectiv. atatea cate vom putea. crede-ma ca este foarte greu si nu pot singur.
    te poti retrage ulterior, ma pot retrage si eu, de asemeni. dar ti-am vazut spiritul de dreptate, asa ca nu se poate sa nu ne intalnim cu idei comune. este nevoie de un minim compromis intre oameni, altfel nu ne vom uni niciodata fiindca, pe masura ce o personalitate devine mai puternica, are idei mai fixe, propriile adevaruri din care nu mai poate fi scos. intelepciune inseamna sa ne dam mana in transeele ideilor comune. un om inteligent se schimba - daca gandeste gresit, se corecteaza. poate gresesc eu, poate tu. nu putem afla decat discutand.
    fiind a treia cale, acest partid nu poate face aliante fiindca are doctrina diferita din start. nu putem decat sustine idei generale care promoveaza mai binele fiintei umane.

    am o adresa electronica de-a ta, la care ti-am si scris, te pot invita cu ea sa poti deveni membru al sitului urmand sa devii imediat admin?

    RăspundețiȘtergere