vineri, 14 septembrie 2012

Cum fac evreii afaceri de succes

Cum fac evreii afaceri de succes

Morris ii spune fiului sau: "Vreau sa te casatoresti cu o fata pe care o aleg eu."
Fiul raspunde:"Imi pare rau, dar imi voi alege singur mireasa."
Morris:"Bine, cum vrei, dar ma gandisem la fiica lui Bill Gates."
Fiul: "Ok atunci, raspunsul meu este da."

Morris se duce apoi la Bill Gates si-i spune:
"Am gasit un sot pentru fiica ta."
Bill Gates:" Fiica mea este prea tanara pentru a se casatori."
Morris: "Pacat. Tanarul este vicepresedinte la World Bank."
Bill Gates: "Ok atunci, raspunsul meu este da."

In final, Morris se duce la presedintele World bank si-i spune:
"Cunosc un tanar pe care-l recomand ca vicepresedinte al bancii."
Presedintele: "Dar sunt deja mai multi vicepresedinti decat este necesar."
Morris: "Da, dar acest tanar este ginerele lui Bill Gates."
Presedintele: "Ok atunci, raspunsul meu este da."

Astfel au evreii succes in afaceri.



Pachet de salvare economica!!! Sa presupunem ca... Guvernul acorda fiecaruia din noi cam 100.000 de roni. . Daca cheltuim acesti bani prin hypermarketuri, ei vor ajunge in China . . Daca cumparam benzina, vor ajunge la Arabi. . Daca cumparam calculatoare, vor ajunge in India si Hong Kong . . Daca cumparam fructe si legume, vor ajunge in Turcia, Spania, Italia, Egipt sau Iran . . Daca cumparam autoturisme mici si economice, vor ajunge in Japonia sau Germania . . Daca cumparam unul din multele gadgeturi electronice, vor ajunge in Taiwan , si nu vor ajuta cu NIMIC economia româna. Singura posibilitate de a pastra acesti bani acasa in Romania , este de a-i cheltui pe curve, pe gustosul vin românesc sau pe tuica, deoarece acestea sunt garantat produse autohtone! Dar e cam greu de convins sotia ca faci aceste lucruri numai din patriotism!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu