vineri, 18 ianuarie 2013

ce inseamna pregatirea profesionala.....


Un tip singur în căutare de o noapte de plăcere se duce pe centură unde găsește o tipa superba si îi propune o partidă de sex. 
Se inteleg la pret, ea este de acord și îi propune să meargă cu mașina ei la ea acasă. 
Mașina ei: un MERCEDES AMG full options. 
Ajung ei la ea acasă o vila superbă cu o arhitectura deosebită. 
El mirat stă și admiră vila ... 
- Îti place? îl întreabă ea 
- E extraordinară! răspunde el. 
- Eu am proiectat-o, zice ea...
- Pe bune?! 
- Da, am făcut facultatea de arhitectură...
- Aha!.........zice el 
Casa plină de tablouri și sculpturi...
- Cred că te-au costat o grămadă de bani toate astea... spune el..
- Aiurea...zice ea, eu le-am făcut.
- CUM?!!? 
- Păi am făcut si Academia de Arte Plastice..zice ea
Urcând scările el se împiedică și se lovește la un genunchi..
- Stai să văd, zice ea, am făcut și medicina...
- Nu se poate!!! zice el, arhitectura, medicina, academia!! 
Atunci cum ai ajuns prostituată pe centură????
- AM AVUT BAFTĂ!!!!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu