marți, 5 martie 2013

banc trasnet

O batranica este acuzata ca a impuscat un tanar. -Spune mamaie, cum s-a intamplat? -Pai stateam pe veranda cand vine langa mine un tanar si se asaza. -Si atunci l-ati impuscat? -Nu. Dupa ce se asaza incepe sa-mi vorbeasca prietenos. -Si atunci l-ati impuscat? -Nu. Din vorba in vorba, incepe sa-mi puna mainile pe picioare. -Si atunci l-ati impuscat? -Nu, ca era placut. Stiti, nu mai avusesem parte de asa ceva de la moartea sotului, acum 20 de ani. Dupa aceea mi-a pus mainile si pe fund. -Si atunci l-ati impuscat? -Nu, ca era si mai bine. De la fund a urcat la sani. -Si atunci l-ati impuscat? -Nu, Doamne-fereste! Incepusem sa freamat toata si sa transpir asa ca i-am zis: "Ia-ma, tinere, a ta sunt!" Iar el a replicat: "Zambiti, sunteti la camera ascunsa!" ATUNCI L-AM IMPUSCAT!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu