miercuri, 20 martie 2013

banculete...

Ce vor avea afişat la pompă, în 2015, benzinăriile: Fă-ţi plinul şi primeşti cadou o maşină.

 Mergeam cu mașina și am observat flash-ul camerei de filmat. Am ințeles ca am fost inregistrat pentru depasirea vitezei, deși știam ca nu am depașit-o. Pentru a ma convinge, am inconjurat un cartier și iarași am trecut pe acolo, cu 20 de km mai incet decat limita prevazuta, dar camera iarași m-a inregistrat. Parandu-mi-se amuzant, am mai trecut așa de inca trei ori pe acolo, de fiecare data filmand cu mobilul bordul mașinii, pentru a avea proba indubitabila a faptului ca este defecta camera rutiera de inregistrare și deja ma gandeam ca, imediat ce imi vine amenda, ii dau in judecata.
 Dupa doua saptamani, prin posta primesc cinci chitante de amenda pentru ca am mers fara sa am centura de siguranta pusa.

 Deviza anestezistului roman: 'Un pacient bine fixat nu necesita anestezie'.

 Vrei o iubită fotomodel?
 Vrei un Ferrari nou nouţ?
 Vrei o vacanţă în Hawaii?
 Vrei bani să nu-i poţi număra?
 Vino la Bricostore! Aici găseşti cea mai mare varietate de cuie în care să-ţi pui pofta!

Cum au spart chinezii site-ul Pentagonului? Au încercat fiecare câte o parolă!
 
 Bulă sună la poliţie:
 - Mi s-a furat maşina. Dimineaţă, când m-am trezit, nu mi-am mai găsit Trabantul, ci numai husa.
 La care, poliţiştii:
 - Aţi scuturat bine husa?

 După ce am pus pe mine 3 perechi de şosete, 6 pulovere, 3 perechi de pantaloni, 2 geci, 4 eşarfe şi o pereche de bocanci, am ieşit afară. Zece secunde mai târziu, m-am trezit imobilizat pe jos cu capul în zăpadă:
 - Unde crezi că te duci? zice bodyguadul de la H&M...
 
 Ieri am fost în pădure şi am cules ciuperci pentru mama soacră.
 - Şi dacă sunt otrăvitoare?
 - Cum adică, "dacă"?
 
 Ce iese dacă împerechezi un peştişor fermecat cu un rechin? Un rechin care-ţi va îndeplini ultimele trei dorinţe.
 
 După ce dă cu mopul, femeia de serviciu corporatistă se opreşte într-un colţ al camerei şi aşteaptă. Trece un CEO.
 - Ce aşteptaţi?
 - Feedback, maică, feedback! 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu