duminică, 25 august 2013

bancuri


Doctore, ce a arătat ecografia?
  - O nuntă neplanificată, domnișoară.
--------------------------------------- 


Un american şi un rus se laudă cu democraţia din ţară prin faptele lor de vitejie faţă de şeful statului fiecăruia.   Americanul:
  - La noi. când trece Obama, toată lumea aruncă cu fructe în el, îl scuipă, îl înjură.
   Rusul:
- La noi când trece Putin, toată lumea îşi face nevoile pe el, care mai de care!
Americanul:
- Ei, hai să fim serioşi; am exagerat şi eu puţin. Îl injurăm dar mai în şoaptă, aruncăm spre el, dar nu îl atinge nimeni.
   Rusul:
- Păi şi eu am exagerat putin. Într-adevăr, ne facem nevoile, dar nu ne dăm pantalonii jos.
 
------------------------------------------

- Ce ai păţit la ochi?
- Era să mi-l scoată ginerele meu cu o andrea.
- În timp ce tricotai?
- Nu, în timp ce mă uitam prin gaura cheii.

----------------------------------

- Domnule Doctor, am o problemă, de fiecare dată când cineva îmi face un compliment, eu fac s.ex cu el. Ce îmi recomandaţi? întreabă blonda.
- Aveţi nişte ochi atââât de fruuumoooşi ...!

----------------------

Pesimistul: - Femeile din barul ăsta sunt nişte stricate. 
Optimistul: - Aşa sper şi eu...
-----------------------------

Toţi oamenii aduc fericire... Unii prin prezenţă, alţii prin absenţă!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu