marți, 8 octombrie 2013

Pe ambele maluri ale Dunarii...si alte giumbustucuri....

Pe ambele maluri ale Dunarii...

Un tip bine intalneste o tipa, la fel de buna si vrea s-o ia de nevasta pe loc, orbit de frumusetea ei.
- Dar nu stim ninic unul despre celalalt, spune ea.
- Dar nu-i nimic, aflam pe parcurs, ne descoperim incetul cu incetul, o linisteste el.
Asa ca ea a acceptat, s-au casatorit, si au plecat in luna de miere la mare. Intr-o dimineata, pe cand erau la plaja pe marginea piscinei, el se ridica de pe sezlong, se catara la trambulina de 10 metri si executa o saritura surub cu 2 intoarceri la 90 de grade si o rotatie completa, apoi o intrare perfecta in apa la aterizare. Dupa inca vreo cateva demonstratii, se intoarce inapoi pe sezlong ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
- Ai fost incredibil, iubitule, il intampina ea, inca surprinsa de reperezentatie.
- Am fost campion olimpic la sarituri. Vezi, ti-am spus ca ne vom cunoaste incetul cu incetul.
Ea se ridica de pe sezlong, intra in piscina si incepe sa inoate. Dupa 30 de lungimi de bazin, fara pauza, se intoarce inapoi pe sezlong, nearatand nici cel mai mic semn de oboseala.
- Oooo, incredibil, te pomenesti ca si tu ai fost campioana la vreo proba de rezistenta la inot?
- Nu, spune ea, am fost curva la Braila, dar lucram pe ambele maluri ale Dunarii..






.

Alte Bancuri despre casatorie



  Cea mai fericita zi din viata ta
- Felicitari, baiatul meu!, spune unchiul. 
- Sunt sigur ca peste ani, cand te vei gandi la ziua de azi, ti-o vei aminti ca pe cea mai fericita zi din viata ta.
- Dar nu astazi ma insor, abia maine! protesetaza nepotul. 
- Stiu, raspunde unchiul, tocmai de aceea. ...


  Dupa 25 de ani de casatorie...
Dupa 25 de ani de casatorie, intr-o zi mi-am privit sotia si i-am spus: 
- Iubito, acum 25 de ani stateam cu chirie, aveam o masina ieftina, dormeam pe o canapea si ne uitam la un televizor cu ecran de 14 inch alb-negru, dar in fiecare noapte adormeam alaturi de o blonda sexy de 25 de ani. 
Acum avem o casa mare, o masina buna, un pat mare, un TV color cu plasma. Dar dorm acum cu o femeie de 50 de ani. 
Draga mea, cred ca avem o problema! 
Sotia mea fiind o femeie inteleapta, mi-a spus: 
- Tu du-te si cauta-ti o blonda sexy de 25 de ani, ca eu ma voi ocupa ca tu sa stai din nou cu chirie, sa conduci o masina ieftina si sa dormi pe o canapea......


  Secretul unei casatorii durabile
Un cuplu celebra 50 de ani de casnicie. Armonia si liniștea din familia lor erau celebre in tot orașelul, așa ca un reporter se hotaraște sa realizeze un interviu… - Cum se face ca de 50 de ani nu v-a vazut nimeni certandu-va sau macar ridicand tonul unul la altul ?!... - Secretul este la inceputul casniciei, in luna de miere. Ne-am hotarat sa o petrecem la o cabana superba pe creasta muntilor si am inchiriat doi magaruși pentru a ajunge acolo impreuna cu bagajele noastre… La un moment dat, magarușul sotiei mele s-a impiedicat si a cazut. Sotia mea, deși se l ... citeste mai departe...


  Rochie de mireasa
De ce rochia de mireasa este alba?
-Asta e culoarea standard la toate electrocasnicele....


  Si au trait fericiti pana la adanci batraneti....
Doi tineri erau casatoriti doar de doua saptamani. Sotul, desi era foarte indragostit, abia astepta sa iasa in oras cu vechii lui prieteni sa petreaca. Asa ca ii spuse sotiei: "Scumpa mea, vin repede." "Unde mergi iubitel?" intreba sotia. "Merg pana la bar, draguto. Sa beau o bere." Sotia spuse: "Vrei bere dragostea mea?" Deschise usa de la frigider si ii arata 25 de tipuri diferite de bere, din 12 tari diferite: Germania, Olanda, Japonia, India... Sotul nu stia ce sa faca, sigurul lucru pe care a fost in stare sa il spuna a fost: "Da, acadeaua mea. ... citeste mai departe...


  La aniversarea casatoriei
- Chelner, ce vin ne recomanzi astazi la aniversarea casatoriei?
- Depinde d-le, vreti sa sarbatoriti sau vreti sa uitati......


  O femeie frumoasa sau una inteligenta?
Sotia catre sot:
- Dragul meu, ce preferi, o femeie frumoasa sau una inteligenta?
- Nici una, nici alta, stii doar ca eu te iubesc numai pe tine....


  Fericiti timp de 20 de ani...
Eu si sotia mea am fost fericiti timp de 20 de ani. Pe urma ne-am casatorit....


  Si urata si cu tupeu...
Un tip cu amanta in pat... la un moment dat suna cineva la usa. Amanta, calma, ii spune sa fie linistit ca e sotul, dar rezolva ea! Se duce la usa deschide si spune:
- Aaa, Iubi! Ce bine ca ai venit... du si tu gunoiul!... si ii pune galeata de gunoi in mana. Sotul pleaca.
Amantul se imbraca si pleaca linistit si pe scari isi zice: "Si frumoasa si desteapta..." Ajunge acasa, suna la usa, ii deschide sotia:
- Aaa, Iubi! Ce bine ca ai venit! Du si tu gunoiul!... Ia tipul galeata, coboara scarile si in sinea lui isi zice: "Si urata si cu tupeu..."...


  Printul fericit
A fost o data un print care intr-o zi a intrebat-o pe o preafrumoasa printesa:
- Vrei sa fii sotia mea? Si ea a spus:
- Nuuu!
Si atunci printul a trait multi si fericiti ani si poate mai traieste si acum umbland la vanatoare si pescuit haladuind cu prietenii si band multa bere, imbatindu-se de cate ori pofteste, jucand table toata ziulica, lasandu-si hainele imprastiate in sufragerie, facand amor cu toate vecinele si prietenele....


  Plimbare cu barca pe lac...
Doua prietene:
- Felicitari, draga, am auzit ca te-ai maritat. Cum e ?
- Foarte frumos! In fiecare seara ne plimbam prin parc, luam o barca si mergem pana in mijlocul lacului...
- Vai, ce romantic! Si ?
- Din mijlocul lacului el se intoarce cu barca, iar eu inot.
- Atata distanta! Dar nu ti-e greu?
- M-am obisnuit! E mai greu pana ies din sac......


  Anunt la mica publicitate
Anunt la mica publicitate: "Vand Enciclopedia Britannica, 50 de volume, calitate exceptionala, legate in piele de Cordoba, stare perfecta. Pret 1000 de dolari sau care da mai mult. Nu mai am nevoie de ea. M-am insurat saptamana trecuta, iar nevasta-mea le stie pe toate."...


  Plecat in deplasare..
O tanara, proaspat casatorita, vine in lacrimi la maica-sa:
- M-a batut sotul.
- Cum?... Doar a plecat ieri in deplasare!
- Si eu am crezut la fel!...


  O sotie prea copilaroasa
− Cred ca voi divorta. Nu mai pot, sotia mea e prea copilaroasa.
− De ce? intreba celalalt. 
− De cate ori fac baie vine pe la spate si imi ineaca toate ratustele din cada....


  Investigatie!
Nevasta-mea ma saruta de fiecare data cand vin acasa.
- Asta da afectiune!
- Pardon, e investigatie!...













Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu