miercuri, 8 ianuarie 2014

despre casatorie ...

Cum e să fii însurat, Mitica
- Păi, cum să fie? N-am voie să beau, n-am voie să fumez, n-am voie să
merg cu amicii la o bere, n-am voie să mă uit după vreo femeie pe
stradă…
- Înseamnă că regreţi pasul pe care l-ai făcut?
- Nici asta n-am voie!

2. Prinţul fericit
A fost o dată un prinţ care într-o zi a întrebat-o pe o frumoasă prinţesă:
- Vrei să fii soţia mea?
- Nuuu, i-a răspuns aceasta!
Şi de atunci prinţul a trăit mulţi ani fericiţi şi poate mai trăieşte
şi acum umblând la vânătoare şi la pescuit cu prietenii şi bând multă
bere, îmbătându-se de câte ori pofteşte, jucând table toată ziulica,
lăsându-şi hainele împrăştiate în sufragerie, făcând amor cu toate
vecinele şi prietenele.

3. Egalitatea în drepturi
Toţi oamenii se nasc egali în drepturi. După care unii se căsătoresc...

4. Interviu de angajare
La interviul pentru angajare:
- Sunteţi căsătorit?
- Nu.
- Ne pare rău, noi avem nevoie de persoane care sunt obişnuite să se
subordoneze…

5. Sărbătoare
Chelner, ce vin ne recomanzi astăzi la aniversarea căsătoriei?
- Depinde domnule, vreţi să sărbătoriţi sau vreţi să uitaţi...

6. Cerere în căsătorie
Tânărul se înfiinţează la tatăl iubitei:
- Domnule, aş dori să mă căsătoresc cu fiica dumneavoastră.
- Cu soţia aţi vorbit deja?
- Da, dar dacă se poate, aş rămâne totuşi la fiica dumneavoastră.

7. Termen de valabilitate
Soţia: Iubitule... Ce faci?
Soţul: Nimic.
Soţia: Cum nimic?.. Păi de-o oră tot studiezi certificatul nostru de căsătorie.
Soţul: Căutam data expirării!

8. Căsătorie interzisă
Soţia îi spune soţului:
- Mai bine mă căsătoream cu dracul!
- Aiurea, iubito! Căsătoria între rudele de sânge e interzisă!

9. La telefon!
Un bărbat se uită la TV şi se trezeşte cu o tigaie în cap de la nevastă:
- Asta pentru ce este, dragă?
– Ce e cu numele Laura, scris pe biletul ăla?
- A, e numele unui cal pe care am pariat la cursele de cai!
Soţia pleacă liniştită… A doua zi, bărbatul se trezeşte cu o tigaie şi
mai zdravănă în cap.
- Asta pentru ce mai e, dragă?
- Te-a sunat calul!

10. Regrete tardive
- Tu îţi iubeşti nevasta?
- Când ne-am luat, o iubeam aşa de tare încât îmi venea s-o mănânc. Acum îmi
pare rău că n-am mâncat-o atunci, iar acuma e prea târziu, am
constatat că deja este  otravitoare.

11. Factura şi căsătoria
Întrebare: Ce este iubirea?
Răspuns: Lumina vieţii.
Întrebare: Ce este căsătoria?
Răspuns: Factura la lumină.

12. Asemănări şi deosebiri
Trei prieteni se laudă cu nevestele lor:
Primul: - Eu am o nevastă ca o libelulă!
Al doilea: - A mea e ca o căprioară!
Al treilea stă, se gândeşte, se gândeşte şi după cinci minute spune:
- Păi… nici a mea nu prea seamănă a om!

13. Nepotrivire
Eu şi iubita mea am fost fericiţi timp de 20 de ani. Pe urmă ne-am căsătorit...

14. Obrăznicie
Pe o bancă, în parc, doi îndrăgostiţi se sărută pasional.
La un moment dat, lângă ei se aşază un domn, care o fixează cu
privirea pe femeie.
În cele din urmă, partenerul ei nu mai suportă şi izbucneşte:
- N-am mai pomenit atâta obrăznicie!
- Regret, nu vreau să vă deranjez, dar trebuie să-i cer nevestei cheia
de la casă!

15. Cât valorează soţul
Doi soţi se opresc în staţia de taxiuri. Soţia îl întreabă pe şoferul de taxi:
- Până în centru, la Universitate, cât m-ar costa?
- 10 lei.
- Şi dacă îl luăm şi pe soţul meu cu noi, atunci cât m-ar costa?
- Tot atât.
La care femeia, uitându-se la soţul sau cu o umbră de dispreţ:
- Vezi, ţi-am spus mereu că nu valorezi nimic!

16. Ce citeşti?!
Dragul meu, ştii ce citesc în ochii tăi?
- Ce iubito?
- Că vrei să te căsătoreşti cu mine.
- Analfabeto!!

17. La restaurant
Un cuplu intră într-un restaurant. La una din mese, femeia îl vede pe
fostul soţ.
- De şapte ani de când ne-am despărţit, bea într-una, zice soţia.
- Asta-i o prostie, răspunde soţul. Nimeni nu sărbătoreşte atâţia ani!

18. Inocență
Tăticule, este adevărat că în unele părţi ale Africii bărbatul nu îşi
cunoaşte soţia decât după căsătorie?
- La fel se întâmplă în toate ţările, dragul meu.

19. Ce zi e azi?
Într-o dimineaţă în timp ce luau micul dejun, o femeie i-a spus soţului său:
- Fac pariu că habar n-ai ce zi e astăzi.
- Cum să nu ştiu? o întrebă el indignat. Cum crezi că aş fi putut uita?
După ce a spus acestea, s-a ridicat de la masă şi a plecat la lucru.
La ora 10 dimineaţa sună cineva la uşă. Femeia deschise şi primeşte o
cutie plină cu trandafiri roşii.
La prânz mai primeşte o cutie din bomboanele ei preferate de
ciocolată, iar mai târziu un curier îi livrează o rochie superbă.
Femeia de-abia aştepta să se întoarcă soţul ei acasă.
- Prima dată florile, după aceea ciocolata şi în cele din urmă
rochia!, exclamă ea entuziasmată. N-am petrecut niciodată într-un mod
mai fascinant Ziua Mediului!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu