joi, 6 noiembrie 2014

sa ne descretim fruntile...



Te-ai săturat să-ţi spargă ţiganii casa?
Nu cheltui banii aiurea pe alarme şi camere de luat vederi, scrie mare pe uşă:
Oficiul Fortelor De Munca.****
Un român încearcă să agaţe o străină pe facebook :
- Hello.
- Hello.
- Where are you from?
- France!
- Du-te bă, nu te cred!
- Pe bune!****
Vă place sau nu, dar cel mai bun dulap pentru haine rămâne scaunul!!!
****
Respectaţi-vă părinţii!
Ei au terminat şcoala fără Google şi Wikipedia...****
Şapte ani de zile n-am băut, n-am fumat, n-am alergat după femei, până în clipa în care m-am dus prima zi la şcoală!
****
Maricica se gîndea:
- Mă simt atât de singură......am nevoie de o companie......de preferat să fie una de petrol!****
- Meditaţie : - În căsnicie, dragostea e ca supa; primele linguri sunt fierbinţi şi poţi să te frigi, iar ultimele sunt reci şi eşti şi sătul ...****
Un poliţist opreşte o blondă pentru viteză:
- Permisul de conducere vă rog!
- Cine să vă mai înţeleagă? Ieri mi l-aţi luat şi azi vreţi să vi-l arăt!****
- Ce ţi-a zis nevasta cînd te-ai întors tîrziu de la chef?
- Nimic, oricum trebuia să-mi scot dinţii din faţă...****
Doi amici:
- Am auzit că te-ai însurat, de ce?
- Nu mai voiam să umblu pe la alte femei.
- Şi acum?
- Acum vreau!
****

- Tată, tu te-ai însurat la biserică ori la starea civilă?
- La beţie, dragul meu, la beţie.
****
- Soacră-mea a fost ieri la expoziţia de vipere!
- Şi?
- A luat Premiul Întâi!
****
Dacă o femeie nu se descurcă cu banii, înseamnă că are o problemă financiară. Dacă un bărbat nu se descurcă cu banii, el este un incapabil, un ratat, un neisprăvit.****
Anunţ:
Vînd rochie de mireasă cu toate accesoriile: mănuşi, voal, soţ, probleme, dureri de cap, undiţă, prieteni…
****
Conform statisticilor 93% din oameni cînd spală vasele, se gandesc: … mai e şi tigaia!****
Învăţătoarea de la clasa a doua vine după recreaţia mare şi îi întreabă pe copii:
- Ce aţi făcut în pauz
ă

Gigel, care era mai răsărit, ridic
ă
 mâna:
- Eu m-am jucat în cutia cu nisip. 
Învăţătoarea, ca s
ă
 dea un exemplu, spune: 
- Bravo Gigel! Uite, dacă scrii frumos pe tabl
ă fără greşeală cuvântul nisip, poţi pleca azi cu doua ore mai repede acasă.
Gigel merge la tablă şi scrie frumos şi caligrafic cuvântul NISIP, fără greşeală.
- Bravo Gigel, poţi s
ă pleci azi cu două
 ore mai repede acasă - spune învăţătoarea. 
Apoi, învăţătoarea se întoarce către Petrică şi îl întreabă: 
- Tu Petrică, ce ai făcut în pauz
ă
?
- Eu m-am jucat cu Gigel în cutia cu nisip!
- Perfect, dacă scrii frumos pe tabl
ă cuvântul CUTIE poţi pleca şi tu cu două ore mai repede acasă.
Merge şi Petrică la tablă şi scrie frumos şi îngrijit cuvântul CUTIE, absolut fără greşeală.
- Bravo Petric
ă, şi tu poţi pleca astăzi cu două ore mai repede acasă.
În sfârşit, învatatoarea se întoarce către Janosz, şi îl întreabă şi pe el: 
- Tu, Janosz ce ai făcut în pauz
ă

- Eu vrut joci şi el la băieţii cu nisip, dar ei nu fost drăguţi la Janosz şi spune: "meri în pana mea de bozgor!" 
- Vai, dar asta este o discriminare a unor minorităţi naţionale cu influenţe negative asupra psihicului unui copil.
Uite, dragă Janosz, dacă scrii frumos pe tablă "discriminare a unor minorităţi naţionale cu influenţe negative asupra psihicului unui copil" poţi şi tu să pleci cu două ore mai repede acasă...****
D-le doctor, cum a murit Ion?
- Nu ştim încă. Tot ce ştim este că la autopsie s-a zbătut mult.
*****************

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu