sâmbătă, 7 martie 2015

bancurile luni

431. Intalnire, el si ea, de sf. Valentin.
Flori: 50 ron;
Cadou : 200 ron;
Cinã: 250 ron;
Bãuturi: 100 ron;
Camera de hotel: 350 ron;
Moaca ta atunci când îţi spune cã e la ciclu: Nepreţuitã !!!

432. Doi puscariasi stau de vorba:                                                                                                                                                                 - Cât ţi-au dat ?
- 20 de ani !!!
- Pen' ce ?
- Pentru o gãinã...
- Cum aşa ???
- A scurmat a dracu' şi i-a dezgropat pe soacrã-mea şi pe frate-miu din fundul grãdinii !!!

433. Inmormântarea unei babe. Când se cobora sicriul în groapã, o coroanã alunecã şi dã sã cadã dupã sicriu. O altã
bãbuţã se grãbeşte sã o prindã când, aude din spate un tânãr:
- Ce faci, mamaie... Prinzi buchetul ???
434. Un poliţist opreşte la miezul nopţii o maşină care se deplasa in zig-zag. Se apropie şi vede şoferul lovit, plin de sânge, cu faţa tumefiată şi cu un cuţit înfipt în gât…
- Auzi, mă, zice poliţistul, nu cumva eşti băut ?
435. Ion din Apahida mere sa-l viziteze pe Gheo, in America. Gheo il plimba, il omeneste si, cand sa se intoarca Ion in Romania, ii zice:
- Ma, Ioane, ma... ramai tu aice, ma. Unde meri inapoi, in saracia ceea? Aice om fi amandoi, ne-om gasi doua fete faine... D'apoi Ion nu si nu, ca doara nu-si lasa el Apahida si Clujul drag pentru un pumn de dolari. Dupa o vreme, Gheo primeste o scrisoare de la Ion, pe foaia din plic aflandu-se desenate trei oi si-un bou pe spate, cu toate picioarele-n sus. Amu se scarpina Gheo in cap:
- Tulai, ca Ion aista e si analfabet... da' ce-o vrut numa' oare sa zica ?!?!
Se tot uita, se tot uita, mai intreaba printre romani... nimeni nu-l desluseste. Intr-un bun ceas, cineva ii spune:
- Mai, Gheo, asa lucru complicat numa' Rabi din New York a sti sa-ti dezlege, ca el o fost plecat din Romania, ma !
Ajunge Gheo si la rabi, ii povesteste ce si cum si ii arata scrisoarea..., rabi se uita la scrisoare, se inveseleste brusc si zice:
- Oi, oi, oi..., ce bou am fost ca m-am intors!

436. Pilotul unui avion catre turnul de control:
 - Mi s-a terminat combustibilul, cred ca o sa ne prabusim...
 Turnul:
 - Ok, multumesc, te stergem din lista.

437. La ora de engleză, profesoara îl întreabă pe Bulă:
– Bulă, cum îi zici lui Ştrulă, în engleză, „Strula, vino încoace“!
– Ştrulă, come here!
– Bravo, Bulă! Dar cum îi zici „du-te încolo“?
Stă Bulă, se gândeşte un pic, apoi răspunde sigur pe el:
– Mă duc în partea cealaltă şi îi zic: „come here“!
 438. În timp ce făceam dragoste cu secretara mea într-o poziţie extraordinară a intrat nevastă-mea în birou:
 - Nu poţi sa-mi faci aşa ceva!
 - Ştiu, i-am replicat, de-asta îi fac ei !
439. Cumpărături noi
  - Ce-i, Mărie, iar ti-ai luat chiloţi noi? Ăia vechi ce au?
  - Au ieşit din modă, Ioane, şi toţi prietenii tăi râd de mine !
440. La  Urgente, medicul dicteaza asistentei:
  - Scrie – trauma craniana…
  - Dle doctor, nu va suparati, dar e trauma cranio-cerebrala…
  - Care dracu cerebrala, daca avea creier crezi ca venea la ziua de nastere a sotiei cu amanta?!?! 


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu