joi, 21 mai 2015

PARADOXUL ETNIC 2014.... SE PRODUCE ATUNCI CAND UN SAS TE FACE SA FII MANDRU CA ESTI ROMAN, CHIAR DACA ESTI UNGUR!!.


 
Barbatii sunt ca fierul de calcat. Te aburesc până te ard!
 
Mai dulce decât orice femeie e prietena ei.

Dacă stii meserie, oricând poti deveni amantul ideal. Cele mai căutate sunt de instalator, poştaş, electrician, zugrav, instructor auto..

Am citit că statul mult pe scaun scurtează viaţa, aşa că stau întins.

A arunca mucurile de tigară pe geam este o dovadă de proastă educatie. Acestea pot nimeri in capul oamenilor nevinovati care urinează sub fereastră.

Moşul şi baba adorau să se joace de v-aţi ascunselea. Baba dimineaţa ascundea ţuica, iar dacă până seara moşul nu o găsea, venea rândul babei să se ascundă..

Două fetiţe făceau un om de zăpadă.
Prima: - Acum e gata, acum e gata.
A doua: - Mă duc repede în casă să aduc un morcov.
Prima: - Adu doi, ca sa-i punem şi nas.

Elevul care a promovat cu cea mai mare medie bacalaureatul anul acesta s-a hotarat sa scrie o carte: "CUM A-M LOAT BACU"

Iubito! La prima noastră întâlnire când mi-ai spus că ai propriul tău mijloc de transport, nici prin gând nu mi-a trecut că te referi la mătură..

- Azi mi-am facut C.V.-ul. L-am scris, l-am redactat, apoi m-a busit plânsul.
- De ce?
- E păcat să trimiti un asemenea om la muncă!
 
Mama către fiică:
- Draga mea, adu-mi 5 farfurii.
- Pentru?
- Trebuie să vorbesc cu taică-tau.

Am înţeles că s-a ars neonul în baie, nu înţeleg însă de ce îmi aminteşte nevastă-mea de treaba asta în fiecare săptămână..?

Nu cunosc secretul succesului in viată, dar cunosc reteta esecului: să incerci să multumesti pe toată lumea.

Dragostea e ca maioneza: când ti se taie, o arunci şi începi alta nouă.

Fericiţi cei ce nu fumează şi nu beau alcool pentru că aceia vor muri sănătosi!

Am un corp de zeu. Cum e al lui Buddha.
 
Unele fete chiar ma iau de prost. de exemplu ieri eram la o petrecere si dansam cu fata asta cu care am stat la vrajeala toata noaptea iar dupa cateva dansuri si cateva pahare mi-a soptit:
- Mi-am asortat chilotii cu sosetele...
- Bai, ma lasi, i-am zis. Nici macar nu porti sosete!
 
Ieri soacra-mea a venit pe la noi si mi-a zis ca ii plac foarte mult muscatele.
Asa ca i-am dat un pic drumu' la Rottweiler.

- Cer divort! Astazi dimineata sotul m-a lovit, - ii spune judecatorului o doamna.
- Si pana acum nu si-a cerut scuze? - intreaba judecatorul.
- Nu, "Salvarea" l-a dus la spital inainte ca el sa-si revina.

Cele mai frumoase femei sunt acolo unde se bea cel mai mult!

O femeie cu un ochi invinetit se intalneste pe strada cu o prietena:
- Vai, dar cine ti-a facut asta?
- Sotul meu.
- Pai credeam ca e plecat la Londra.
- Asa credeam si eu.

Sotul si sotia in pat:
- Iubitule, ce ai face daca lumea s-ar sfarsi in 10 minute?
- As face dragoste...
- Si in restul de 9 minute?

Intre prietene:
- Inchipuieste-ti, Gigi m-a invitat la el sa ascult un CD, dar patul scartia asa de tare ca abia se auzea muzica!

La restaurant, văzând cât de crăcănat merge chelnerul, un client milos îl întreabă:
- Mă iertaţi, aveţi hemoroizi?
- O clipă, să întreb la bucătarie!

În timp ce făceam dragoste cu secretara mea într-o poziţie extraordinară a intrat nevastă-mea în birou:
- Nu poţi sa-mi faci aşa ceva!
- Ştiu, i-am replicat, de-asta îi fac ei!

- Voi, barbatii, sunteti foarte brutali! Voi vreti numai sex! Noi, fetele, dorim si atentie...
- Bine, am inteles! Atentie!!! Acuşi o sa facem sex!

- Toţi bărbaţii sunt nişte curvari - declară Roza.
- Chiar aşa, toţi?!
- Da' ce, parcă pe restu' poţi să-i numeşti bărbați?

Unei doamne in varsta i s-a propus pentru prima data sa incerce berea. Savurand bautura, ea a fost surprinsa:
- Ciudat! Gustul ei imi aminteste de medicamentul pe care sotul meu l-a luat in ultimii douazeci de ani!

La audieri, suspecta blonda:
- Ei bine, daca totusi ai gasit acea verigheta, de ce nu ati predat-o politiei?
- Pentru ca avea gravat in interior: “A ta, pentru totdeauna”!



Barbatul care are noroc in dragoste, se numeste burlac!
 
Exista doua motive, pentru care femeile au dureri de cap:
1. Vor un barbat, dar nu-l au.
2. Au un barbat, dar nu-l vor!

In realitate barbatii recunosc prezenta intuitiei feminine.
Dar o numesc in alt fel: Ai cobit!!!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu