luni, 31 august 2015

bancuri si atit !

Pe chat:
- Ce-ai păţit?
- Nimik nu kontează!
- Dacă mai scrii o dată cu “k”, eu nu-ţi mai răspund!
- Oc.
 
O blondă zbura într-un avion de două locuri. La un moment dat, pilotul are un atac de cord şi moare. Blonda, disperată, lansează un SOS şi o voce din eter îi răspunde:
- Aici turnul de control al aeroportului. Te aud clar şi tare. Care este problema?
- Sunt într-un avion de două locuri, iar pilotul a făcut atac de cord şi a murit. 
- Nu te impacienta, vom rezolva problema. Am mai avut o astfel de situaţie. Te pot ajuta cu uşurinţă să aterizezi. Trebuie să-mi dai nişte informaţii şi să execuţi totul aşa cum îţi spun. Vreau să-mi spui înălţimea şi poziţia ta!
- Am 1,63 m şi îl susţin pe Iohannis!
 
Se întâlneşte Bulă cu Ştrulă:
- Ce faci, Bulă, cum îţi merge? 
- Bine, am intrat în afaceri cu un cumnat. Am deschis un magazin.
- Da?! Cu ce?
- Cu ranga…
 
O blondă îi trimite un sms prietenului ei:
“Iubitule, vezi că ţi-ai uitat telefonul la mine…”
 
- Domnule doctor, ce să iau, că mă dor picioarele rău…?!
- Autobuzul…
 
- Mami, e adevărat că 5+5=10?
- Da, puişor, aşa este. Dar de ce mă întrebi?
- Păi, doamna învăţătoare zice că 6+4=10!
 
- Mamă, mamă, uite, vine tata!
- Pe care trotuar?
- Pe amândouă…
 
O blondă în vizită la o prietenă:
- Vai, dragă, ce bună e cafeaua pe care ai făcut-o…
- Mi s-a spus că e adusă direct din Brazilia.
- Formidabil! E încă fierbinte…
 
Ce le explică blonda poliţiştilor, după ce a intrat cu maşina în stâlpul de la colţul străzii?
- Dar să ştiţi că am claxonat…
 
Și,… cum a apreciat doamna învăţătoare poezia pe care ţi-am făcut-o?
- Îți spun, mămico, dar să nu mă baţi…
 
Psihiatrul întreabă pe pacient:
- Spune-mi, se întâmplă să auzi voci dar să nu ştii cine vorbeşte şi de unde?
- Desigur.
- Şi când sa întâmplă asta?
- Când răspund la telefon.
 
- Bulă, cine ţi-a învineţit ochiul ?
- O ştii pe femeia aia drăguţă care a zis că e văduvă ?
- Da.
- Ei bine, nu e.
 
O blondă şi o brunetă stau de vorbă. 
Bruneta:
- Eu dacă beau seara o cafea, nu mai pot să dorm.
Blonda:
- La mine e invers; când dorm nu pot să beau cafea…

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu