vineri, 2 iunie 2017

Arătaţi-mi o altă ţară în lumea asta.....

„La noi nu se ştie şi nu se spune unde a fost înmormântat Mareşalul Antonescu şi nici nu se va mai afla vreodată. Arhivele Ministerului Apărării au fost date „spre studiu” celor care i-au asasinat până şi memoria.
Arătaţi-mi o altă ţară în lumea asta, care-şi bate joc de eroii săi!
Arătaţi-mi o altă ţară în care conducătorii ei să-şi bată joc de valorile, de tradiţiile şi de istoria ei, de dovezile arheologice ale Neamului, aşa cum se întâmplă în România!
Arătaţi-mi o altă ţară căreia guvernanţii să-i vândă pământul, sănătatea, apele, aprobând otrăvirea pământului cu cianuri şi distrugându-l prin metode criminale! Arătaţi-mi o altă ţară în care să se aprobe un plan de intoxicare şi cancerizare a populaţiei prin acel Codex Alimentarius criminal!
Arătaţi-mi o altă ţară în care un ambasador al unei ţări străine să propună procurorii ţării, să facă legi ale statului unde este un simplu trimis cu sarcini diplomatice, nu de guvernare!
Arătaţi-mi o altă ţară în care preşedintele să afirme că nu interesele naţionale contează/primează, ci interesele străine!”......

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu